پرسش و پاسخ های متداول

  • همه
  • حریم خصوصی مشتری
  • ارسال محصول
  • کدتخفیف
  • ثبت سفارش
  • محصولات
  • ورود و ثبت نام
  • همه
  • حریم خصوصی مشتری
  • ارسال محصول
  • کدتخفیف
  • ثبت سفارش
  • محصولات
  • ورود و ثبت نام
میشه از محصول من نمونه در پیج قرار ندهید؟

بله. چنانچه طرح شما عمومی نباشد (عکسهای موجود در اینترنت) میتوانید در توضیحات خود قید کنید که از محصول شما نمونه در پیج و سایت قرار ندهیم. بطور مثال اگر شما نقاش / طراح / همکار و... باشید و نمیخواهید محصولاتتان را دیگران ببینند به ما اطلاع دهید. ضمنا عکس شخصی بانوان بصورت پیش فرض به هیچ عنوان توسط آنسل پرو عکسبرداری و قرار داده نمی شوند و بلافاصله بعد از ارسال سفارش شما از سیستم پاک میشود.

میتوانم محصول را به آدرس و یا شخص دیگری ارسال کنم؟

بله. در زمان ثبت سفارش و قسمت ارسال به آدرس دیگر اطلاعات مربوطه را کامل کنید و نام و نام خانوادگی تحویل گیرنده جدید را در قسمت توضیحات وارد کنید.

میتوانم کد تخفیف دریافت کنم؟

کد های تخفیفی مناسب های مشخص در اینستاگرام آنسل پرو و یا بصورت ایمیل به شما اطلاع رسانی میشود.

میتوانم سفارشم را لغو کنم؟

بعد از ثبت سفارش چنانچه به هردلیلی درخواست لغو سفارش خود را داشتید از طریق تیکت پشتیبانی در پنل خود موضوع جدیدی به نام درخواست لغو سفارش ایجاد و توضیح خود را ارسال کنید. اگر سفارش شما در مرحله ی چاپ نباشد درخواست شما را تایید و مبلغ محصول حداکثر طی ۴۸ الی ۷۲ ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.

میتوانم اطلاعات محصولات خریداری شده خودم را ببینم؟

بله. بعد از ورود به سایت در قسمت سفارش ها می توانید اطلاعات مربوط محصولات خریداری شده قبلی و یا فعلی خود را مشاهده کنید.

کیفیت محصولاتتون خوبه؟

بله. تمامی محصولات شما با کیفیت بالا چاپ و تولید میشوند. ضمن اینکه در هر بخش از محصولات جنس هر محصول برای شما شفاف سازی شده است.

عکسی که میفرستیم رو باکیفیت چاپ می کنید؟

بله. آنسل پرو این تضمین را به شما می دهد که محصولاتتان با کیفیت بسیار بالایی چاپ میشوند. البته لازم به ذکر است که اگر برای ما عکسی (شخصی و غیرشخصی) ارسال میکنید کیفیت عکس ارسالی شما بر روی کیفیت چاپ نهایی خیلی تاثیرگذار می باشد. چنانچه عکسی را از اینترنت پیدا کردید و کیفیت متوسطی داشت بعد از ثبت سفارش به ما اطلاع دهید تا بالاترین کیفیت آن عکس را برای شما پیدا و چاپ کنیم.

عکس شخصی من بعد از ارسال محصول حذف میشود؟

بله. عکس شخصی شما به هیچ عنوان نزد ما نگهداری نمی شود.

سفارشم را اینترنتی پرداخت کردم، وجه از حسابم کسر شده اما چرا پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

گاهی بدلیل اختلال در درگاه بانکی این اتفاق ایجاد میشود. نگران نباشید در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.

رمز خود را فراموش کرده ام، چگونه وارد بشوم؟

بر روی  کله عبور خود را فراموش کرده اید؟  زده و ایمیل خود را وارد کنید. ایمیل بازنشانی گذرواژه به آدرس ایمیل وارد شده ارسال میشود و مابقی مراحل در ایمیل شما توضیح داده شده است.

چه ساعتی میتوانم خرید کنم؟

شما در هر زمان و ساعتی میتوانید سفارش خود را ثبت کنید و محدودیتی وجود ندارد.

چگونه ثبت سفارش کنم؟

از طریق دکمه ورود/ثبت نام قسمت بالای سایت و وارد کردن ایمیل خود وارد سایت شده و بروی محصول نظر کلیک کرده و اگر توضیحات نیاز بود تکمیل و سفارش خود را کامل کنید. بزودی توضیحات کامل تری برایتان قرار میدهیم.

چگونه از کد تخفیف خودم استفاده کنم؟

بعد از اینکه افزودن به سبد خرید را زدید وارد قسمت سبد خرید میشوید. در این قسمت بخشی وجود دارد جهت اعمال کد تخفیف. کدتخفیف خود را وارد و بر روی دکمه ی اعمال کد کلیک کنید، مشاهده میکنید که تخفیف شما بر روی محصول مورد نظر اعمال شد.

چطور میتوانم مشخصات کاربری خود را ویرایش کنم؟

بعد از ورود به پنل کاربری خود وارد قسمت ویرایش حساب شوید و اطلاعات خود را ثبت و یا تغییر دهید.

چرا کد تخفیفم اعمال نمیشه؟

در صورتی که تاریخ اعتبار کد تخفیف منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن نیست. اگر از تاریخ اعتبار کد تخفیف خود اطمینان دارید بررسی کنید که کد تخفیف را به درستی وارد کرده باشید و اگر همچنان مشکل دارید به ما پیام دهید.

چجوری پرداخت کنم؟

به دو صورت پرداخت کارت به کارت و پرداخت آنلاین میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

تلفنی میتوانم سفارشم را ثبت کنم؟

خیر. ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

بعد از سفارش چجوری پیگیری کنم؟

شما میتوانید از طریق پنل کاربری خود و در بخش سفارشات وضعیت محصولات خود را پیگیری کنید و چنانچه محصول شما در زمان اعلام شده به دست شما نرسید به ما تیکت بزنید و یا در پیام رسان تلگرام / واتس اپ پیام ارسال کنید. همچنین اگر کدرهگیری محصول خود را در دست دارید میتوانید از طریق سایت های زیر پیگیری کنید: سامانه رهگیری مرسولات پستی https://newtracking.post.ir   رهگیری مرسوله - تیپاکس https://tracking.tipaxco.com    

بعد از اینکه سفارشم نهایی شد چه زمانی تحویل می دهید؟

با توجه به سفارش شما: در حالت عادی بین ۵ الی ۷روزکاری (خیلی از محصولات در این حالت رایگان ارسال می شوند) تحویل با تیپاکس به تهران ۱ الی ۲روزکاری و شهرستان ۳روزکاری می باشد.

برای خرید از آنسل پرو باید عضو سایت باشم ؟

بله. قبل از خرید با وارد کردن ایمیل خود ثبت نام کنید

امکان پرداخت درب منزل وجود دارد؟

متاسفانه به دلیل اینکه تمامی سفارشات بصورت اختصاصی بر روی محصول موردنظر شما چاپ می شوند امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

اگر محصولم آسیب دیده بود چکار کنم؟

بعد از اینکه محصول خود را از پست و یا سایر روش های دیگر تحویل گرفتید بلافاصله آنرا بررسی کنید. اگر آسیب جدی به آن وارد شده بود حتما به ما اطلاع دهید. عکسی از محصول آسیب دیده خود گرفته و به همراه اطلاعات مورد نظر از طریق تیکیت پشتیبانی / تلگرام و یا واتساپ به ما اطلاع دهید.

اطلاعات و تصاویرم محرمانه است؟

اطلاعات شما در وب‌سایت آنسل پرو شامل اطلاعات شخصی، درخواست‌ها، تصاویر و ... کاملاً محرمانه بوده و تصاویر شخصی بانوان بلافاصله بعد از ارسال حذف میشوند. ضمنا تصاویر شخصی بانوان به هیچ عنوان عکسبرداری جهت تبلیغ و یا نمونه کار نمی شوند. مشتری به صلاح و رضایت خود می تواند برای ما از محصول تصویر ارسال کند.

ارسال محصولات رایگان می باشد؟

بله تعداد بسیاری از محصولات مانند قاب گوشی، تیشرت، سویشرت و...  بصورت کاملا رایگان برای شما ارسال می شوند. اما محصولاتی مانند لیوان / پیکسل / تابلو و برخی محصولات دیگر همراه با هزینه ی ارسال پستی می باشند.